Rumah > Berita > Kandungan
Apr 27, 2017

Lawatan Dua Hari Kejian di Deqing

- Satu karnival kakitangan

Anda boleh melakukan perjalanan atau membaca, tetapi sama ada badan atau jiwa anda mesti berada dalam perjalanan.

Di tempat yang sama untuk masa yang lama, orang mudah kehilangan sensitiviti yang seharusnya, dan minda juga tidak dapat dielakkan kebas. Oleh itu, pengertian perjalanan mungkin dalam hal ini. Kehidupan kelihatan seperti seksyen perjalanan, dan apa yang peduli bukan destinasi, tetapi pemandangan sepanjang jalan serta mood ketika melihat pemandangan. Selain itu, kehidupan bukan sahaja merosot pada masa kini , tetapi juga puisi (makan) dan jauh (bermain), dengan rakan-rakan yang berpikiran sama .

Baru-baru ini, untuk meningkatkan kesedaran pasukan terhadap kakitangan, Kejian menganjurkan aktiviti "lawatan Deqing", supaya pekerja berehat pada masa lapang.

Akhirnya, kami menaiki bas di Deqing, memulakan lawatan dua hari ke deqing. Selepas 1.5 jam, kami tiba di Deqing. Di tengah jalan, kami memikat, pada masa ini kami sangat santai. Dari semua aspek, kita dapat merasakan kebajikan yang dibawa oleh Kejian kepada semua orang.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Pekan baru yang merujuk kepada puisi ini ialah Deqing. Dan Baidu mengatakan bahawa ia adalah asal dermaga terbesar dan pelabuhan perdagangan penting di Beijing-Hangzhou Grand Canal. Didirikan 1200 tahun, ia telah makmur sejak zaman purba, dengan suasana yang sederhana dan budaya kuno kaya.

Tasik Xiazhu

Selepas melawat bandar baru, kami pergi ke Tasik Xiazhu pada sebelah petang.

Kawasan air tasik hanya 3.4 kilometer persegi, dan terdapat lebih daripada 600 pulau dermaga kecil dan kecil yang tersebar di kawasan itu untuk 36.5 kilometer persegi. Kami melawat tasik tengah dan tiga pulau utama dengan air. Kami mengambil bot ke maze tanah lembap, Bai Luzhou, dan Pulau Taohua. Kita boleh merasakan selesa "Di utara dan selatan pondok yang rendah hati , dan camar berkuda setiap hari, dengan sungai lembut"; yang riang dan kandungan " Egrets terbang bebas di hadapan gunung Xisai, dan ikan mandarin lemak dengan ceria berenang di sungai, dengan bunga pic " dan wahyu semulajadi " Apabila hujan jatuh pada waktu senja, sungai melimpah; kapal yang kesepian menembusi kapal feri mudah ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Gunung Mogan

Keesokan harinya lebih berat berbanding dengan hari pertama, jadi kami bangkit awal pagi. Dan kami naik bas di atas 286 jalan gunung melengkung Gunung Mogan. Bergerak ke tempat seterusnya, kita tidak dapat membantu berfikir "Tidak ada hujan, tetapi landskap lancar cukup tebal untuk membasahi pakaian." Mendaki ke puncak gunung dan menghadap ke gunung, "memetik krisan di bawah pagar timur dan melihat ke atas, maka kita melihat lereng selatan. Ia cantik. "Rasa terbuka dan jelas timbul. Melihat Moye menumpukan pada membuat pedang, kita muncul jangkaan pedang, sebagai "pedang pengetatan selama sepuluh tahun, tetapi bilah berkilauan tidak digunakan."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Masa gembira sentiasa terlalu cepat, dan sudah waktunya untuk kembali. Kami meninggalkan jejak kaki kami dan ketawa di Deqing.

Lawatan Deqing bukan sahaja memperkaya kehidupan riadah kami, tetapi juga menjadikan keluarga lebih harmoni. Dan marilah kita merasakan kehangatan dan kasih sayang Kejian, untuk meningkatkan kesejahteraan kita dengan baik, dan semangat pasukan kami ditunjukkan sepenuhnya. Akhir sekali, semua orang menumpukan kerja dengan semangat yang lebih tinggi!

Berita yang berkaitan

Hakcipta Terpelihara © Kejian polimer bahan-bahan (Shanghai) Co., Ltd semua hak terpelihara.